Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy „Regulaminu postępowania w sprawach udzielania zamówień publicznych dla spółki Komunalna Energetyka Cieplna „Komec” Sp. z o.o. w Kętrzynie.
Komunalna Energetyka Cieplna „KOMEC” Spółka z o.o. 11-400 Kętrzyn ul. Dworcowa 6
tel. 89 751 29 89, fax. 89 751 31 66 zaprasza do składania ofert na usługę pn: „ Zlecenie wykonania projektu awaryjnego oświetlenia przy ulicy Rynkowa 3 zgodnego z obowiązującymi przepisami ”.
Termin realizacji: 30.09.2025 r.
Kryteria wyboru oferty: - cena 100 %
Uprawniony do kontaktów z oferentami – Ewa Szuksztul pok. nr 225 w siedzibie Spółki KEC „KOMEC” Sp. z o.o. lub drogą mailową na adres: ewa.szuksztul@e-ketrzyn.pl.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie w zamkniętych kopertach z oznaczeniem OFERTA NA: „ Zlecenie wykonania projektu awaryjnego oświetlenia przy ulicy Rynkowa 3 zgodnego z obowiązującymi przepisami ”.
Termin składania ofert upływa dnia 28 maja 2025r. o godzinie 10:00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 28 maja 2025r. o godzinie 10:30 w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna).
Okres związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Oferty mogą składać Wykonawcy spełniający warunki określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia.